Image and video hosting by TinyPic

Neem Deel Aan Deze Site

Radio Hitststream

Image and video hosting by TinyPic

woensdag 21 maart 2012

Hunter Windows 8 Consumer Preview (8250) NL x64 NEDERLANDS


Image and video hosting by TinyPic

Hunter Windows 8 Consumer Preview (8250) NL x64 NEDERLANDS

**opmerking** er staat Developer preview, dit is een vertaal foutje.. dit betreft wel degelijk de laatste versie!


Deze versie van de laatste test build van Windows 8 is door mij aangepast, zodat het nog prettiger werkt. Het Nederlandse taalpakket van Windows 7 SP1 is erin verwerkt, hierdoor is een grootdeel Nederlands geworden!

Maar dat is nog lang niet alles!

- Het Watermerk is van het bureaublad verwijderd.
- Er zijn diverse aanpassingen (tweaks) doorgevoerd
- De productcode is al door mij opgegeven.


Door mij verwerkte programma’s:

Windows Live Messenger V.14
Winrar 4 pro
Visual C++
NL Taalpakket
Windows Updates

Doorgevoerde aanpassingen (tweaks):

UAC is uitgeschakeld.
Bureaublad word meteen geladen
Taakbalk is klein ingesteld
Google standaard zoekmachine IE9 &10



De productcode is door mij vooraf ingegeven, en heb ik de mogelijkheid om met een Windows Live account te registeren ook uitgezet. Er word alleen om: partitie, computernaam, Metro kleur en gebruikersnaam gevraagd. Na de installatie wordt de Nederlandse taal geactiveerd en wordt je systeem voor de laatste keer herstart.

Helaas is het mij niet gelukt om Vistart te verwerken, hierdoor is het start-menu niet standaard aanwezig. Deze is te vinden in het Autorun menu van de DVD en moet je dus even handmatig installeren.


Rar:1downloadnow

Rar:2downloadnow

Rar:3downloadnow

Rar:4downloadnow

Rar:5downloadnow

Rar:6downloadnow



xatworld.com

0 reacties:

Een reactie posten

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More